Zapłaciła i kontakt się urwał. A chciała kupić ubranka dla dziecka

19 sierpnia do dyżurnego ostrołęckiej komendy zgłosiła się 32-letnia mieszkanka naszego powiatu, która oświadczyła, że za pośrednictwem popularnego portalu społecznościowego postanowiła kupić ubrania dziecięce za kwotę 132 złotych. W tym celu na konto osoby sprzedającej wpłaciła ustaloną sumę za wybrany towar. Jednak do chwili obecnej 32-latka nie otrzymała zamówionego towaru, ani zwrotu gotówki, a kontakt z osobą sprzedającą po wpłacie pieniędzy „się urwał”.

Sprawą zajmują się policjanci z wydziału do walki z przestępczością gospodarczą i korupcją ostrołęckiej komendy.

Należy rozsądnie podchodzić do wszelkiego rodzaju okazji, czekających na nas podczas zakupów za pośrednictwem stron www. Cena znacząco odbiegająca od wartości rynkowej danego produktu, lub brak pełnych danych personalnych osoby sprzedającej powinny wzbudzić naszą czujność. W dalszym ciągu jedna z najbardziej bezpiecznych form płatności za dany towar będzie ta „za pobraniem”. Warto sprawdzać wiarygodność sprzedającego, prześwietlając jego wcześniejszą historię transakcji oraz opinie wystawiane przez innych użytkowników przypomina oficer prasowy KMP Ostrołęka podkom. Tomasz Żerański.