Tory dla elektrowni. Konsorcjum przystępuje do robót

Zakres rzeczowy tej umowy przewiduje m.in. modernizację i przebudowę układu torowego o długości ponad 13 km, zabudowę 28 rozjazdów i przebudowę 4 przejazdów wraz z modernizacją niemal 12 km sieci trakcyjnej.

Wybudowane zostaną dwa nowe obiekty inżynieryjne, nastawnia oraz motowozownia wraz ze stacją paliw. Przebudowie ulegnie także układ drogowy. Za bezpieczeństwo prowadzenia ruchu kolejowego na terenie elektrowni odpowiedzialny będzie nowoczesny, komputerowy system sterowania ruchem kolejowym. Czas realizacji całości projektu wynosi 36 miesięcy.

O tym wszystkim mówi umowa o wartości prawie 179 mln zł netto pomiędzy Elektrownią Ostrołęka Sp. z o.o. a konsorcjum firm TORPOL S.A. i Zakładów Automatyki KOMBUD S.A.

W pierwszej kolejności wykonawca przystąpi do prac projektowych, demontażu istniejącej infrastruktury oraz usuwania występujących kolizji mediów. Właściwe prace budowlane planowane są na wiosnę przyszłego roku.

Umowa została podpisana 4 października 2019 roku, a formalna decyzja rozpoczęcia robót – 20 dni po oficjalnym podpisaniu umowy.

najnowszy najstarszy oceniany
Babinicz
Gość
Babinicz

To tak konsorcjum przystępuje do robót że prace ruszą wioną przyszłego roku:-)

tępiciel lemingów
Gość
tępiciel lemingów

„W pierwszej kolejności wykonawca przystąpi do prac projektowych, demontażu istniejącej infrastruktury oraz usuwania występujących kolizji mediów. Właściwe prace budowlane planowane są na wiosnę przyszłego roku.”

Umiesz czytać? Konsorcjum najpierw przystąpi do prac projektowych i demontażu, dlaczego ma bez tego od razu budować?

Tom
Gość
Tom

Ale mądrości napisałeś , imć Babiniczu. Dopisz jeszcze, albo poproś Koniowalskiego z mo, że elektrownia na pewno nie powstanie, że w Polsce ciągle wieją wiatry, że wciąż swieci słońce więc po co budować elektrownię węglową itp

tomi
Gość
tomi

lepiej żeby Pan poseł i senator wywalczyli remont torów do warszawy to byłby sukces