OPWiK wznawia obsługę klienta. Ale z ograniczeniami

Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. informuje, że od poniedziałku 18 maj zostaje wznowiona obsługa interesantów w Dziale Obsługi Klienta (DOK) przy ul. Kurpiowskiej 21 w Ostrołęce.

Ze względów bezpieczeństwa w obliczu zagrożenia koronawirusem, będzie ona prowadzona w ograniczonym zakresie.
Osobiste wizyty w DOK są dopuszczalne przy zachowaniu szczególnych środków ostrożności i przestrzegając zasady obecności tylko 1 interesanta w biurze.

Pomimo możliwości wizyty w siedzibie spółki, w dalszym ciągu zalecane jest załatwienia spraw za pośrednictwem poczty elektronicznej ebok@opwik.pl lub telefonicznie:

  • Wnioski, wodomierze, zgłaszanie awarii (7:00-15:00) – 29 769 47 57
  • Rozliczenia odbiorców, faktury – 29 769 47 55
  • Rozliczenia odbiorców, faktury – 29 769 47 76
  • Warunki techniczne – 29 769 47 56

Wznowione będzie również przyjmowanie opłat za rachunki w kasie Spółki.

Kasa będzie czynna od poniedziałku (tj. 18.05.2020r.) do piątku w godzinach od 7.00 – 14.00.

Opłatę za zużytą wodę i odprowadzone ścieki można uiścić na konto: Bank Pekao S.A. 78 1240 5787 1111 0010 8720 563

0 0 zagłosuj
Ocena artykułu
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Informacje zwrotne w linii
Zobacz wszystkie komentarze
Nowy

Zdjęcie idealnie pokazuje stan, w jakim poprzednia ekipa zostawiła miasto.