OPWiK otwiera się (częściowo) dla interesantów

Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji poinformowało, że od poniedziałku 30 listopada wznawia obsługę interesantów w dziale obsługi klienta przy ul. Kurpiowskiej 21 w Ostrołęce.

Oczywiście z powodu zagrożenia epidemią koronawirusa będzie ona prowadzona w ograniczonym zakresie. Precyzuje to komunikat spółki:

„Osobiste wizyty w DOK są dopuszczalne przy zachowaniu szczególnych środków ostrożności i przestrzegając zasady obecności tylko 1 interesanta w biurze.”

Warto jednak załatwiać swoje sprawy za pośrednictwem poczty elektronicznej ebok@opwik.pl lub telefonicznie.

Wnioski, wodomierze, zgłaszanie awarii (7:00-15:00) – 29 769 47 57

Rozliczenia odbiorców, faktury – 29 769 47 55

Rozliczenia odbiorców, faktury – 29 769 47 76

Warunki techniczne – 29 769 47 56

Wznowione będzie również przyjmowanie opłat za rachunki w kasie Spółki. Kasa będzie czynna od poniedziałku 30 listopada do piątku w godzinach od 7:00 – 14:00. Opłatę za zużytą wodę i odprowadzone ścieki można uiścić na konto: Bank Pekao S.A. 78 1240 5787 1111 0010 8720 5632.