Energa z nowym logo

Energa, po przejęciu jej przez PKN ORLEN, zmienia się nie tylko pod kątem biznesowym, ale też i wizerunkowym. Ma nowe logo.

Zieleń i fiolet (to chyba najpopularniejsze kolory poprzedniego loga Energi) zastąpiły biel i czerwień, które zapożyczono właśnie od PKN ORLEN.

„Modyfikacja znaku Energi jest przeprowadzana etapami. W pierwszej kolejności dostosowane do aktualnej kolorystyki zostaną nośniki związane z realizacją projektów marketingowych (nośniki promocyjne )  i sponsoringowych  czy też materiały cyfrowe, w tym identyfikacja wizualna w mediach społecznościowych. Dalsze prace będą dostosowane do tempa integracji z Grupą Orlen.”

Przypomnijmy, że połączenie Energi i PKN ORLEN ma na celu stworzenie silnego, dużego koncernu mutlienergetycznego.

„Przejęcie Energi umożliwia też jeszcze skuteczniejszą realizację strategii energetycznej PKN ORLEN, nastawionej na źródła nisko- i zeroemisyjne.” – pisze Grupa Energa.

PKN ORLEN, a także Grupa Energa, zamierzają wybudować w Ostrołęce elektrownię gazową.

Poniżej inna wersja loga Energi: